Edicions anteriors

Primera edició EduHack 2016

La primera edició d’mSchools EduHack es va celebrar el febrer de 2016, quan més de 500 participants es van reunir per dissenyar de manera col·laborativa experiències educatives innovadores i explorar-ne l’aplicació a les aules.

Arran d’aquesta iniciativa es van crear diferents propostes didàctiques que durant tot l’any s’han desenvolupat en profunditat fins a entrar en fase de pilotatge. Els darrers mesos, al voltant de 50 centres educatius catalans han estat aplicant les propostes creades a l’EduHack, amb la participació de 120 docents i 1.700 estudiants.

Més de 40 propostes didàctiques validades han estat compartides a mSchools Toolbox, una plataforma de col·laboració oberta que ajuda els docents a descobrir i compartir l’aplicació de continguts educatius i recursos digitals a l’aula.

La culminació del procés EduHack va ser una jornada organitzada en el marc de Mobile World Congress 2017, on els assistents van poder conèixer en profunditat la darrera fase de pilotatge de quatre dels projectes gestats durant la primera jornada del procés de cocreació.