NOVETAT!!! S’han fet públiques les Bases dels Students Awards 2018!

mSchools és un programa d’aprenentatge mòbil amb múltiples facetes que impulsa Mobile World Capital Barcelona en col·laboració amb la Generalitat de Catalunya, l’Ajuntament de Barcelona i GSMA.

Com a acte de cloenda del curs, els promotors del programa mSchools convoquen els mSchools Student Awards en les seves modalitats d’App Education, Mobile History Map i Scratch Challenge per premiar les produccions realitzades pels alumnes en aquestes tres iniciatives.

Els mSchools Student Awards tindran lloc a principis de juny. Pròximament es donaran més detalls sobre el lloc i data concrets.

Consultes

Per a fer qualsevol consulta adreceu-vos a: mschools@xtec.cat

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *