Student App Awards

mSchools és un programa d’aprenentatge mòbil amb múltiples facetes que impulsa Mobile World Capital Barcelona en col·laboració amb la Generalitat de Catalunya, l’Ajuntament de Barcelona i GSMA.

Com a acte de cloenda del curs, els promotors del programa mSchools convoquen els mSchools Student Awards en les seves modalitats d’App Education i Mobile History Map per premiar les produccions realitzades pels alumnes en aquestes dues iniciatives.

Per primera vegada, i com a novetat del curs 2106-2017, es convoca una nova modalitat, l’Scratch Challenge, dirigit als alumnes del cicle superior de primària. L’objectiu és incentivar la programació en els alumnes de primària i reconèixer la tasca que s’està duent a terme a molts centres al voltant de l’Scratch.

Els mSchools Student Awards tindran lloc a principis de juny. Pròximament es donaran més detalls sobre el lloc i data concrets.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *