| Pàgines web dels Camps i Entorns d’Aprenentatge |

Etiquetes d’articles: aprendreambelscampsientorns | estadacda | estadaeda | sortidacda | sortidaeda | projectecda | projecteeda | ecosistemes | arqueologia – història i patrimoni | ciències de la terra | art i música | món rural i urbà | sostenibilitat i medi ambient | alimentació i salut | indústria i tecnologia …

Inscripció al curs 2024-2025

IMPORTANT! Durant el curs 24-25 els CdA d’Empúries, Tremp, Monestirs del Cister i Can Santoi només oferiran la modalitat de Sortides d’un dia. Si envieu una sol·licitud d’estada no es podrà tenir en compte, ni assignar.

Calendari:

• Sol·licituds d’inscripció en període ordinaridel 2 de maig al 31 de maig de 2024
  • Sol·licituds d’inscripció en període extraordinaride l’1 de juny de 2024 a l’1 de juny de 2025
  • Assignació de les sol·licituds: de l’1 al 25 de juny de 2024
  • Acceptació de l’assignació per part del centre: del 26 de juny de 2024 a l’11 de juliol de 2025
  • Inscripció: el centre educatiu quedarà inscrit, només, si s’ha fet un bon moment 1 en acord entre el centre educatiu i el CdA/EdA i si accepta l’assignació.

Blog amb articles de projectes compartits entre els centres educatius i els Camps i Entorns d’Aprenentatges de Catalunya

Mapa dels Camps i Entorns d’Aprenentatge de Catalunya

Gira de La VEU de la TERRA 2024

El diumenge 7 de gener es va iniciar a Valls la gira de concerts de La VEU de la TERRA, organitzats des del CdA Pau Casals, conjuntament amb el Petit Taller de Cançons.
2.852 alumnes
67 centres educatius
15 concerts
6 escenaris