Projecte EduRegio

EduRegio: Digital Regions for Education

És un projecte Erasmus+ de cooperació entre autoritats educatives del mateix nivell i abast. El coordina el Departament d’Educació. Inclou European Schoolnet, organisme supranacional que, entre d’altres, funciona com a institut d’investigació en innovació educativa i gestiona, a nivell internacional, la plataforma eTwinning, de col·laboració virtual entre docents de tot Europa i països associats, en la qual el Departament d’Educació participa des de fa més de 10 anys. Els objectius d’EduRegio són millorar les estratègies de formació permanent del professorat en competència digital i crear una xarxa permanent entre regions d’Europa.

Partners

Generalitat de Catalunya, European Schoolnet (Bèlgica), Junta Castilla y León (Espanya), Provincia Autonoma di Trento (Itàlia), Göteborgsregionens kommunalförbund (Suècia), i la Comunidade Intermunicipal da Região de Coimbra (CIMRC) (Portugal).

Accions:

The Digitally Competent Teachers for Creative Digital Students MOOC will help participants to reflect upon their digital competence for lifelong learning and to get familiar with digital technology for teaching and learning, by exploring different tools and strategies. Teachers will gain knowledge on European frameworks for digital competence and discover how to boost digital competence through European projects such as Code Week, eTwinning, or SELFIE. Teachers will also explore strategies and tools for remote teaching, digital assessment, and classroom management. Accés al curs.

El Tommaso Dalla Vecchia i l’Eugenia Casariego, supervisor i assessora tècnica d’European Schoolnet, ens expliquen els objectius i les accions d’EduRegio, encaminades a millorar les estratègies de formació permanent del professorat en competència digital. També ens expliquen. European Schoolnet, organisme supranacional que funciona com a institut d’investigació en innovació educativa i que gestiona la plataforma eTwinning, de col·laboració virtual entre docents de tot Europa.

Projecte EduRegio

MOOC: Digitaly Competent Teachers for Creative Classrooms