27 d’abril de 2021

Jornada “L’aprenentatge no fa vacances!” – Municipis per un #EstiuEnriquit, Hi assisteix Vicent Sanz (equip tècnic Secretaria CEC)

22 d’abril de 2021

Sessió “Community meeting #2: Vot electrònic segur amb Decidim”. Hi assisteixen Jordi Rodon (secretari CEC) i Jordi Jubany (equip tècnic Secretaria CEC)

Conferència “L’impacte de la transformació digital en l’entorn escolar”. Hi assisteix Jordi Jubany (equip tècnic Secretaria CEC)

20, 21, 26 i 28 d’abril de 2021

Foro ‘Nuevo currículo para nuevos desafíos’. Hi assisteix Jordi Jubany (equip tècnic Secretaria CEC)

19, 22, 26 i 29 d’abril de 2021

Seminari web “Disseny i execució de processos participatius. La ciutadania en l’elaboració de polítiques públiques”. Hi assisteix Vicent Sanz (equip tècnic Secretaria CEC)

16 i 17 d’abril de 2021

Seminari web “Pilares para implementar la LOMLOE”. Hi assisteix Vicent Sanz (equip tècnic Secretaria CEC)

8 d’abril de 2021

57 Sessió web “Repensem l’Administració electrònica”. Hi assisteix Vicent Sanz (equip tècnic Secretaria CEC)

24 de març de 2021

II Congrés de competències digitals. Hi assisteix Jordi Jubany (equip tècnic  Secretaria CEC)

23 de març de 2021

Taula rodona “De què parlem quan diem qualitat educativa i transformació social?”.  CEMB. Hi assisteixen Vicent Sanz (equip tècnic Secretaria CEC) i Jordi Rodon (secretari CEC)

22 de març de 2021

Conferència “Com podem ajudar els adolescents i joves a transformar millor la informació en coneixement?”. Hi assisteix Marta Torres (equip tècnic Secretaria CEC)

Comissió de treball del CEMB Educació Emocional i Salut Mental. Hi assisteix Jordi Rodon (secretari CEC)

19 de març de 2021

Seminari web de presentació dels projectes de recerca en qualitat democràtica de la convocatòria DEMOC2019. Vot electrònic i Objectius Desenvolupament Sostenible a Catalunya. Hi assisteix Vicent Sanz (equip tècnic Secretaria CEC)

16 de març de 2021

Jornada “Un any de teletreball, un any de transformació”. Hi assisteixen Marta Torres i M. del Mar Alarcón (equip tècnic i administratiu Secretaria CEC)

9 de març de 2021

I Jornada d’Innovació Avançada: “Educació i intel·ligència artificial”. Hi assisteix Jordi Jubany (equip tècnic Secretaria CEC)

5 de març de 2021

Seminari web de presentació dels projectes de recerca en qualitat democràtica de la convocatòria DEMOC2019. Participació mediambiental i participació de xarxes locals en l’aprenentatge servei. Hi assisteix Vicent Sanz (equip tècnic Secretaria CEC)

4 de març de 2021

Jornada sobre l’equitat educativa: eines per a l’anàlisi de les desigualtats i mesures per a l’equitat, Hi assisteixen Marta Torres (equip tècnic Secretaria CEC) i Jordi Rodon (secretari CEC)

1 de març de 2021

Xerrada virtual Propostes didàctiques del programa eduCAC per fer educació digital i mediàtica a l’aula. Hi assisteix Jordi Jubany         (equip tècnic Secretaria CEC)

24 de febrer de 2021

Webinar Nou decret de la programació de l’oferta educativa i del procediment d’admissió en els centres del Servei d’Educació de                  Catalunya. Hi assisteix Jordi Rodon (secretari CEC)

24 de febrer de 2021

Jornada virtual “Ràdio,Escola i Comunitat. Per una educació participativa, crítica i creativa”. Hi assisteix Jordi Jubany (equip tècnic                Secretaria CEC)

23 de febrer de 2021

Webinar La desinformació sobre les vacunes de la Covid-19. Hi assisteix Jordi Rodon (secretari CEC)

22 de febrer de 2021

Comissió de treball del CEMB Educació Emocional i Salut Mental. Hi assisteix Jordi Rodon (secretari CEC)

16 de febrer de 2021

Reunió semestral de la Comissió de seguiment del Pacte contra la segregació escolar. Hi assisteixen Jaume Cela (membre CEC) i                Jordi Rodon (secretari CEC)

15 de febrer de 2021

Acte de presa de possessió de la nova presidenta del Consejo Escolar del Estado. Hi asseixteix Jordi Rodon (secretari CEC)

6 de febrer de 2021

IV Jornada Parlem de les Escoles Públiques de Manresa. Hi assisteix Jordi Rodon (secretari CEC)

29 de gener de 2021

Seminari web de presentació dels resultats de les recerques DEMOC 2018. Hi assisteix Jordi Rodon (secretari CEC).

28 de gener de 2021

Reunió amb el Col·legi educadores socials. Hi assisteix Jordi Rodon (secretari CEC).

25 de gener de 2021

Seminari sobre la Carta drets i responsabilitats digitals a l’educació. Hi assisteixen Jordi Rodon i Jordi Jubany.

21 de gener de 2021

Comissió Permanent del CSLC_sessió monogràfica de debat sobre els usos lingüístics a l’escola. Hi assisteix Mònica Pereña, representant del CEC al CSLC

20 i 27 de gener de 2021

Seminari Espai d’intercanvi de coneixement sobre el paper dels CFA en el marc de l’educació al llarg de la vida i els reptes de futur. Hi assisteix Jordi Rodon (secretari CEC).

16 de desembre de 2020

Presentació de l’estudi: Cap a una nova classificació de la complexitat dels centres educatius? Hi assisteix Jordi Rodon (secretari CEC).

15 de desembre de 2020

Reunió Plenària de la Plataforma per a l’educació mediàtica. Hi participen: Coral Regí (membre del CEC), Jordi Jubany i Jordi Rodon.

10 de desembre de 2020

Comissió Permanent del Consell Social de la Llengua Catalana. Hi participa Mònica Pereña (membre del CEC).

Presentació d’un estudi sobre 12.000 alumnes de Primària i ESO. Fundación Episteme. Hi assisteix Jordi Rodon (secretari CEC).

9 de desembre de 2020.

Jornada de Diálogos por la Interculturalidad 2020. Hi participa Jordi Rodon (secretari CEC)

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *