XXVII Jornada de reflexió. 16 de novembre de 2019. Auditori Fac. Lletres. UAB

Programa de la jornadaInscripció a la Jornada del dia 16 de novembre

Inscripció a les Converses

Inscripció

Certificat de formació permanent del professorat: L'assistència a les quatre converses i a la Jornada de reflexió certifica 15 hores.

El temps a l’educació

El Consell Escolar de Catalunya organitza cada any una jornada de reflexió al voltant d’un tema monogràfic d’interès general de la comunitat educativa. La jornada enguany gira al voltant del temps educatiu, una qüestió que està en procés de replantejament des de diversos àmbits i que genera un debat obert en el si de la comunitat educativa.

El temps ha estat sempre l’eix sobre el qual s’han estructurat les relacions socials, econòmiques o culturals que han determinat el funcionament d’una societat. En aquest context, l’escola, com a institució, ha estat l’encarregada de gestionar un temps educatiu que havia de conjugar interessos i concepcions temporals divergents: personal, laboral, familiar, etc. Un conflicte que ha reproduït fins ara el joc d’interessos oposats entre el món productiu, familiar i educatiu. Un temps, però, que cal harmonitzar i racionalitzar si volem construir una societat equilibrada en què sigui possible conciliar feina, família, lleure i formació.

És per això que us animem a participar en aquesta jornada de reflexió, que tindrà lloc el dissabte 16 de novembre de 2019 a la Universitat Autònoma de Barcelona, i en les quatre converses-taules rodona prèvies que tindran lloc els dies dimecres 18 de setembre, 9 i 23 d’octubre i 6 de novembre, a partir de les 17.30 h.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *