Curs 1. Prevenció de l’assetjament escolar: Sensibilització i observació conscient

L’assetjament escolar és una de les principals preocupacions de la comunitat educativa quan parlem de convivència escolar. Reconèixer quines són les estratègies emmarcades en la prevenció, la detecció i la intervenció és essencial per poder fer-hi front.

Iniciem aquest cicle amb el primer curs que ens acompanyarà a reflexionar sobre el fenomen de l’assetjament i el ciberassetjament, per després definir quins són els rols de les persones implicades i les diferents fases d’abordatge d’un possible cas.

Encetarem la fase preventiva, mitjançant les estratègies de sensibilització i d’observació conscient.

Font documental: Material formatiu del Programa d’Innovació Pedagògica #aquiproubullying per a una millora de la convivència positiva.

Icones creades por Freepik – Flaticon