Google Classroom

Logo de Google ClassroomGoogle Classroom és l’entorn virtual d’aprenentatge que forma part del servei Google Workspace for Education. Per tant, per poder-ho utilitzar amb els alumnes és necessari que el centre hagi obtingut aquest servei de Google.

La creació dels usuaris no es fa a Google Classroom, sinó que és una de les tasques que l’administrador del Google Workspace del centre ha de fer.

Qualsevol professor d’un centre amb Google Workspace, pot crear un curs i convidar als seus alumnes accedir-hi, o bé a través d’un codi d’inscripció o a través d’un correu electrònic.

Google Classroom permet que el professorat afegeixi materials per als alumnes (enllaços, documents, vídeos…) i tasques. La potència de Google Classroom està en la integració amb Google Drive. Les tasques que afegeix el professorat poden portar documents de Drive per tal que cada alumne en rebi una còpia i la modifiqui. Google Classroom controlarà automàticament els permisos, compartint amb edició o lectura segons el moment de la tasca.

Google Classroom també permet altres tipus de tasques, com ara qüestionaris, debats i enquestes. A més, cada cop més serveis de tercers com ara EDPuzzle, CoRubrics, etc. s’hi integren per oferir més tipus de tasques.

En aquesta pàgina de l’Ateneu hi trobareu materials per configurar correctament Google Classroom.

Pàgina d'Ateneu sobre Classroom

Pregunta Resposta ràpida

ok

Imatge Terme Descripció +info

Recopilació, ordenada per rellevància de webs, documents, vídeos, podcast de recursos relacionats amb la coordinació.

Imatge Títol Descripció Tipus Autor/a
Imatge Títol Descripció Hores Organitza