Reassignar un ordinador (PEDC)

Equip de professorat

1. Anar a l’inventari INDIC i fer un Canvi d’assignació d’equipament. Això actualitzarà el primary user de l’equip.
  2. Valorar si cal remaquetar l’equip (si el canvi és per poc temps podem optar per no fer-ho però és recomanable fer-ho a final o inici de curs per començar els equips amb un únic usuari).

Equip d’alumnat

Windows

Chromebook

1. Anar a l’inventari INDIC i fer un Canvi d’assignació d’equipament.
  2. Anar a la consola i modificar l’assignació de l’usuari (manual, apartat 2.5 Procés Admin Console assignació usuari)

Linkat

1. Anar a l’inventari INDIC i fer un Canvi d’assignació d’equipament.
  2. Valorar si cal remaquetar l’equip (manual). Si no es remaqueta, cal accedir amb l’usuari suport i crear l’usuari del nou alumne (cal que el nom d’usuari sigui l’ID Alumne que consta a IDI).