2 Mostra d’ImpulsFP online

El pròxim 11 i 12 de maig, se celebrarà la 2º Mostra d’ImpulsFP online dirigida a alumnes i docents, per mostrar el talent i compartir experiències, reunir i evidenciar el valor social, econòmic i laboral de la Formació Professional.
Per tal de poder portar a terme la segona mostra d´ImpulsFP de manera online, se celebrarà una jornada per streaming l’11 de maig de 9:00 h a 12:00 h i el 12 de maig de 9:00 h a 11:30 h, amb diferents xerrades,  taules rodones i presentacions dels diferents projectes dels programes: OrientaFP, ActivaFP, FuturaFP, Catskills, InnovaFP i EmprènFP.
A més a més, professorat de tot Catalunya, compartirà bones pràctiques per temàtiques (eines, metodologies i projectes), coneixerem casos d’èxit de projectes emprenedors i gaudirem de la  ponència de Celeste Carrasco, cap de producció del Teatre Real de Madrid i exalumna d’FP dual.
La 2º Mostra d’ImpulsFP online, cerca apropar la innovació en diferents àmbits, per ajudar a donar valor afegit a l’estudiant com a professional amb la col·laboració de Fundación Bankia por la Formació Dual. Us podeu inscriure  a través del web: