Convocatòria de programes d’innovació

El proper dia 15 de març es dona el tret de sortida a la convocatòria única de programes d’innovació d’FP i ERE

La formació professional ha de donar resposta als requeriments del teixit productiu i de serveis perquè l’empresa disposi de professionals qualificats amb els coneixements, competències i habilitats que necessita per millorar la seva competitivitat (EMPRESAFP). Què pot fer una empresa per el nostre alumnat i professorat? Què pot fer un centre per adequar-se a les necessitats d’una empresa? Com pot col·laborar l’empresa per augmentar la qualitat i fomentar la innovació en la formació professional? Amb aquesta cooperació, els centres educatius estableixen vincles amb les empreses, que reverteixen en la millora de la qualificació professional de l’alumnat i el fan partícip de la realitat del sector productiu o de serveis per al qual s’està formant. Aquest vincle és molt més fort i estable amb la implementació de projectes com la formació professional dual (FPDUAL).

La irrupció dels programes d’innovació en els centres es una finestra d’aire fresc que ajuda als centres a trobar les eines amb què poder construir un horitzó al qual puguin mirar els estudiants que cada dia trepitgen les seves aules. En definitiva, representen l’impuls de la formació professional com a agent de canvi amb la capacitat d’escriure la realitat professional d’un futur cada vegada més proper.

Forma part del canvi, inscriu-te als programes d’innovació!

Més info