Experiència de bones pràctiques Xarxa Dual Lleida

El passat mes de març, en la última sessió de la Xarxa Dual Lleida, els Instituts escola del Treball de Lleida i l’Institut Guissona van presentar a la resta de participants a la xarxa les seves experiències en cicles formatius en modalitat dual. L’INS Escola del treball ens va explicar la seva experiència sobre l’alternaça simple i l’INS Guissona el treball per reptes en un cicle formatiu en modalitat dual. Va ser una presentació que va permetre adquirir nous coneixements i maneres de treballar per potenciar la Dual i la FP del nostre territori. Volem doncs donar les gràcies per compartir la seva experiència i animem a que tots els centres ho facin.

INS Escola del treball
INS Guissona

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *