Un scape room sobre l’FP Dual pel concurs a la millor campanya promocional

En el marc de l’assignatura de disseny i elaboració de material de comunicació, els alumnes de 1r de Màrqueting i Publicitat participen en el concurs a la millor campanya promocional d’FP Dual.

El premi, convocat pel Departament d’Educació, i la Fundación Bankia per la Formació Dual, té l’objectiu d’impulsar i desenvolupar diversos projectes de foment dels ensenyaments professionals, en centres educatius de Catalunya.

El Concurs consisteix en plantejar i realitzar una campanya de publicitat que promocioni l’FP dual.

Així, durant la setmana europea de l’FP, els estudiants, organitzats en grups de treball per promoure la generació d’idees i el treball en equip, van elaborar diferents propostes de campanyes que poguessin presentar-se al concurs.

Totes les campanyes elaborades pels alumnes tenien l’objectiu d’incrementar l’FP dual tant pel que fa a un cicle concret com a una família professional o un àmbit i difondre els avantatges d’aquest format.

Els alumnes han treballat el briefing de campanya identificant i completant cada una de les parts d’un briefing i fent la recerca oportuna.

També han treballat tècniques de brainstorming per proposar un concepte creatiu i estratègic en coherència amb el briefing elaborat. I finalment han tancat l’exercici proposant diferents accions de comunicació.

La millor proposta elaborada es va presentar al concurs, i ha estat seleccionada junt amb altres propostes d’altres centres educatius, això permet als estudiants disposar de pressupost per poder portar a terme les accions acordades entre les que destaca un Scape Room per promoure l’FP i que hauran de treballar-ho durant els propers dies.

Més endavant us ensenyarem els resultats, i els desitgem molta sort i encerts.

Volem agraïr aquesta iniciativa de la Fundació Bankia per la Formació Professional Dual i a l’Equip de Coordinació d’FP Dual.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *