L’FP dual s’impulsa a l’Institut La Romànica

Els dies 26, 27 i 28 de març ha tingut lloc la V Setmana Tècnico-cultural de Formació Professional a l’Institut la Romànica, organitzada pel departament de FP amb el suport del Departament d’Educació, l’Ajuntament de Barberà del Vallès i el Fons Social Europeu.

La Setmana Tècnico-cultural ha comptat amb la participació d’una trentena d’empreses del sector químico-farmacèutic i ambiental, es quals col·laboren amb la Formació Professional Dual. L’esdeveniment ha servit perquè l’alumnat dels cicles formatius de la família professional química de l’institut entri en contacte amb empreses del seu sector i, d’aquesta manera, enfortir el lligam entre el sector empresarial i l’educatiu.

A les diferents ponències i tallers, els alumnes han tingut la oportunitat de contactar directament amb els representants de les empreses, que els han orientat sobre els valors emergents en el món professional, a més d’aconsellar-los sobre tècniques per a la inserció laboral, entre d’altres. La Setmana tècnico-cultural també s’ha completat amb visites a empreses punteres del sector i tallers de primers auxilis.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *