VII Fòrum Trobada amb Empreses de l’Institut Montsià

El passat dia 17 de desembre de 2019 vam realitzar el VII Fòrum trobada amb empreses, amb molta il·lusió i algunes novetats, la més important de les quals ha estat el canvi de format de la jornada, amb la voluntat d’esdevenir un punt de trobada on intercanviar punts de vista sobre el present i futur del món professional, així com la incorporació de l’FP DUAL i de tots els altres serveis de col·laboració amb les empreses, amb tots els actors implicats, món empresarial, administració, la comunitat educativa i l’alumnat de l’Institut Montsià.

El Fòrum trobada amb empreses té l’objectiu d’apropar les empreses i l’institut. Volem que les empreses coneguin el centre i l’alumnat, i hi puguin interaccionar, per transmetre’ls què consideren important en el món laboral i quins valors i qualitats valoren més a l’hora de contractar. També volem estretir les relacions amb amb les empreses, a més de poder compartir els seus interessos, necessitats i expectatives, i saber què pot aportar l’institut en aquests àmbits.

Tots som comunitat educativa. La nostra comunitat educativa està formada per totes les persones que intervenen en el procés educatiu. L’alumnat rep part de la seva formació en el nostre centre. L’altra part l’obté mitjançant les activitats formatives i productives en l’empresa. La formació DUAL neix amb  aquesta vocació, que l’alumnat pugui formar-se també en l’entorn de l’empresa i aprendre per mitjà del treball.

És per aquest motiu que creiem que si anem junts podem arribar molt més lluny.

• Participants Empreses 32
  • Administració local 11
  • Món educatiu 20
  • TOTAL 63

Reflectir també la participació de 275 alumnes a l’activitat a l’aula.

Activitat a l’aula
De les empreses participants un 57% han tingut alumnes en DUAL i un 43% no han tingut alumnes en DUAL
En relació a les empreses que han tingut alumnat en DUAL, un 79% valora molt bé l’experiència, un 7% bé, un 7% regular, i un 7% ha tingut una mala experiència.
De les empreses que no han tingut alumnat en DUAL, un 92% en voldria acollir un, mentre un 8% ho descarta.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *