Ajudes Dualiza Bankia per centres de Catalunya

Des de la unitat ImpulsFP volem felicitar als centres seleccionats per la Convocatòria d’Ajudes de Dualiza Bankia.

Aquestes ajudes volen impulsar projectes de FP de centres educatius que comptin amb la col·laboració de l’empresa, valorant la innovació, l’impacte en el territori, la sostenibilitat o la transferibilitat de el coneixement generat per aquest projecte.

Els projectes seleccionats, han estat els següents:

• Institut Guillem Catà: OPEN TO OPEN.

OPEN TO OPEN és un projecte orientat a enfortir en els centres educatius, amb el lideratge compartit amb les empreses, aquelles mancances formatives en el sector de la construcció amb fusta.

• Institut Bonanova: Integració d’un microscopi on-line i un Hospital virtual com a eina docent.

Ampliació del banc d’imatges del Microscopi en línia incloent la descripció de les imatges i les dades de laboratori dels casos clínics generats per a la seva integració a l’Hospital Virtual.

• INS Joan Brossa: FP dual grau superior – Comercial de l’automòbil.

Pretenem implementar millores per consolidar el projecte de formació dual pel cicle de GVEC i fer-lo més extensiu a més varietat d’empreses relacionades amb el sector de la mobilitat.

• Institut Provençana: Construcció d’un viver d’empreses (Blue Containers Project).

Construcció d’un Viver d’Empreses per i pels alumnes de FP a partir de la transformació d’un contenidor marítim com a forma d’experimentació de solucions constructives.

• Institut Santa Eugènia: Generació de material publi promocional per a les empreses i entitats de l’entorn de l’institut.

Generació de material publi promocional per a les empreses i entitats de l’entorn de l’institut per donar resposta a les seves necessitats.

Enhorabona a tots i esperem que aquest ajut econòmic us ajudi a tirar endavant el projecte en les millors condicions possibles i fent que sigui d’allò més engrescador pels vostres alumnes que són el futur de tots!