Formació Orientafp

FORMACIÓ ORIENTAFP PREVISTA PER A JULIOL DE 2020 (CURSOS ONLINE DINS DEL MARC DEL QCAMPUS)

DATA NOM DEL CURS RESUM CONTINGUTS FORMADOR/A INSCRIPCIÓ
01/07/20 El professor coach (1): Coaching transformacional L’activitat consta de dues parts. En aquesta primera part: Diverses dinàmiques (individuals i grupals) i eines des de l’enfocament del Coaching transformacional que propiciïn la reflexió i enfortiment del potencial de cada participant.
  • El llenguatge com a creació de realitats.
  • Les afirmacions i les interpretacions
Amanda Sierra Ponce CONSULTEU PÀGINA DE FORMACIÓ DE L’XTEC
02/07/20 El professor coach (2): Coaching transformacional En aquesta segona part es faran exercicis pràctics encaminats al desenvolupament i enfortiment de les competències distintives del “Educador-Coach” a partir de conceptes teòrics del Coaching transformacional.
  • Interpretacions limitants Vs. possibilitadores i el seu impacte a l’aula.
  • L’observador com a protagonista.
Amanda Sierra Ponce CONSULTEU PÀGINA DE FORMACIÓ DE L’XTEC
03/07/20 El treball amb les famílies des dels CFGM Taller de Design Thinking, en el que reflexionar sobre la importància d’acompanyar als pares i els objectius d’aquest acompanyament. A més de donar eines perquè les entrevistes que es realitzen amb ells siguin el màxim d’exitoses possible.
  • Què esperen els pares dels professors de CGFM
  • Què oferim als pares des desl CFGM
  • Propostes de d’adequació a les necessitats detectades
  • Com fer una entrevista amb pares d’alumnes de CGFM
  • Fases de l’entrevistaCompetències en xarxa: nadius o nàufrags digitals
Alex Visús Vinué CONSULTEU PÀGINA DE FORMACIÓ DE L’XTEC
06/07/20 Competències en xarxa: nadius o nàufrags digitals? El segle XXI és un món saturat d’informació, tant alumnat com la comunitat educativa depenem d’eines que no acabem d’entendre. En una societat cada vegada més orientada a una economia de dades, és important proporcionar eines i habilitats crítiques per gestionar l’empremta digital. A més de transmetre coneixements i habitabilitats tecnològiques, l’alumnat ha de desenvolupar competències informacionals per fer servir les tecnologies de comunicació de forma segura.
  • Mapa psicosocial de la vida digital.
  •  Eines per identificar la competència digital crítica de l’alumnat.
  • Presentació del qüestionari nadius digitals vs nàufrags digitals.
  • Com enfoquem la seguretat digital de forma holística: les cinc dimensions de l’alfabetització digital crítica
  • Presentació banc de recursos per treballar la competència digital crítica a l’aula: data Detox per joves.
  • Bones pràctiques en instituts. Porta la teva activitat per comentar-la!
Mónica Moreno Donís CONSULTEU PÀGINA DE FORMACIÓ DE L’XTEC