Escola d’Hostaleria d’Osona: Certificat Professional de Forneria i Brioixeria

Diuen que les imatges valen més que mil paraules. Entrar a l’aula de forneria de l’Escola d’Hostaleria d’Osona i veure les elaboracions en forneria i brioixeria que han realitzat els alumnes d’aquest Certificat de Professionalitat i la seva cara de satisfacció no té paraules.

Aquest certificat de professionalitat de nivell 2 es va iniciar a finals del mes de gener a l’Escola d’Hostaleria d’Osona i des de llavors que els alumnes aprenen a realitzar i dirigir les operacions d’elaboració de masses de fleca i brioixeria i a confeccionar i conduir les elaboracions complementaries, composició, decoració i envasament de productes de fleca i brioixeria, i a aplicar la normativa de seguretat, higiene i protecció del medi ambient en la industria fornera.

Aquest certificat de professionalitat té un total són 450 hores lectives i inclou un mòdul de 80 hores de pràctiques en un mòdul de treball.