Projectes amb Premi Europeu

S’han publicat els Premis Europeus eTwinning 2022 en reconeixement a projectes que han destacat per l’impuls al treball cooperatiu d’alumnes i docents, i pels resultats obtinguts.

Entre els guanyadors i finalistes de les diferents categories, escollits entre més de 800 projectes d’arreu d’Europa prèviament distingits amb el segell europeu de qualitat, es troben tres docents catalans:

Es tracta del premi per al projecte eTwinners as pros, en el qual ha participat la docent catalana Anna Arroyo del centre Fedac-Manresa en la categoria de 7 a 11 anys.

eTwinners as pros” és un projecte eTwinning interdisciplinari que ofereix als alumnes d’11 anys de Croàcia, Grècia i Espanya l’opció de seleccionar temes – l’agència d’estudiants és el centre del projecte – i assumir diferents rols professionals. A través de les mans – en tasques interactives, els estudiants aprenen a comunicar-se i col·laborar al TwinSpace i més enllà de seguir el camí dels “eTwinners professionals”. El tema anual d’eTwinning d’alfabetització mediàtica s’estén al llarg del projecte amb diverses activitats centrades en la ciutadania digital i la desinformació i “transformar” estudiants en… professors en sessions internacionals d’ensenyament entre iguals.

La nostra més sincera enhorabona a la guanyadora, Anna Arroyo!

S’han publicat els Premis Europeus eTwinning 2021 en reconeixement a projectes que han destacat per l’impuls al treball cooperatiu d’alumnes i docents, i pels resultats obtinguts.

Es tracta de la Iolanda Moya i l’Ignasi Bertrán de l’Escola La Benaula de Caldes de Malavella, i de la Fina Gómez Bernades de l’Escola Annexa Joan Puigbert de Girona. Tots tres han resultat finalistes en la categoria 7 a 11 anys amb el projecte In your shoes.

Podeu veure altres projectes destacats a la pàgina de l’XTEC eTwinning – Projectes destacats i a les pàgines del Servei Nacional de Suport eTwinning Premios Nacionales, Premios Europeos i Proyectos destacados.

S’han publicat els Premis Europeus eTwinning 2020 en reconeixement a projectes que han destacat per l’impuls al treball cooperatiu d’alumnes i docents, i pels resultats obtinguts.

Entre els guanyadors i finalistes de les diferents categories, escollits entre més de 800 projectes d’arreu d’Europa prèviament distingits amb el segell europeu de qualitat, es troben dues docents catalanes:

Logo del projecte amb petits insectes dibuixatsLa Iolanda Moya i la Cristina Mesa de l’Escola La Benaula de Caldes de Malavella, que han resultat guanyadores en la categoria 0 a 6 anys amb el projecte Busy Bugs in my bag.

Vegeu un article sobre aquest projecte en el següent enllaç.

I en aquest altre enllaç podeu veure el vídeo que s’ha publicat en el portal del Servei Central Europeu eTwinning per felicitar les persones premiades, la Iolanda Moya i la Cristina Mesa, per la seva participació en el projecte.