Formularis de valoració del Projecte mEduTarraco

Posem  a la vostra disposició uns formularis de valoració del Projecte mEduTarraco.
Els podeu trobar:
Formulari de valoració per a professors
Apartat PROFESSORAT/VALORACIÓ PROFESSORAT

Formulari de valoració per als alumnes

Apartat ALUMNES/VALORACIÓ ALUMNES

Us demanem, si us plau, que participeu vosaltres i els vostres alumnes en la valoració, perquè que és la millor manera per poder millorar l’activitat en la propera edició.

La data límit és el divendres 22 de març.

Us volem agrair la confiança que heu posat en mEduTarraco i en l’equip organitzador d’aquest projecte. Esperem i desitgem que el dia 6 gaudíssiu amb els vostres alumnes d’una jornada innovadora de georeferenciació i coneixement de la ciutat de Tarragona. Esperem tenir la vostra confiança per retrobar-nos el curs vinent.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *