KA2 International Management

L’Institut Escola Del Treball de Lleida i l’Institut de Vic participen en un projecte europeu de certificació en gestió de màrqueting internacional, coorganitzat per quatre països diferents: Espanya, Holanda, Itàlia i Portugal. Els estudiants inscrits en aquest programa tenen l’oportunitat d’estudiar i fer pràctiques en quatre països europeus, durant quatre semestres, obtenint dos títols al mateix temps, l’italià i l’espanyol, així com la possibilitat de continuar la seva formació durant  un o dos anys a les universitats de Portugal i els Països Baixos obtenint així un títol universitari. El projecte es va iniciar el curs 2018-2019 i des d’aleshores ha anat incrementant el nombre de participants.

Aquest vídeo recull la valoració del projecte per part dels alumnes dels diferents països.