Estades formatives en empresa

Les estades formatives tenen la finalitat d’acostar el professorat als processos productius, les tecnologies actuals i la prestació de serveis, a la vegada que reciclar els docents en l’adquisició de nous coneixements que podran transmetre a l’alumnat de formació professional. En aquest sentit, el Departament… Llegeix més»

Alumnes de l’EOI i de l’institut La Garrotxa fan un intercanvi

Els alumnes de l’institut La Garrotxa i els de l’Escola Oficial d’Idiomes van unir-se el passat 5 de febrer per fer un intercanvi en el marc del programa “FP+EOI Together”. La trobada va servir per conèixer-se millor mentre parlaven, jugaven i cantaven en anglès. El proper mes de setembre els centres educatius rebran la informació per poder apuntar-se a la següent edició del programa  “FP+EOI Together”.