JORNADA DE PORTES OBERTES DE LA QUALITAT

 

Des del Projecte de Qualitat i Millora Contínua, alguns dels centres més avançats en la implementació i desenvolupament dels seus sistemes de gestió, organitzaran, el 28 de maig de 2020, entre les 10:00 i les 13.00 h, la III Jornada de Portes Obertes de la Qualitat , aquest cop en format virtual.

Els objectius són:

– Mostrar els sistemes de gestió de la qualitat a centres públics, concertats i privats que no formen part del PQiMC.
– Explicar les característiques dels sistemes de gestió de la qualitat a centres del PQiMC que encara no estan certificats o bé volen conèixer altres models de gestió.

Podeu fer la vostra inscripció al següent enllaç: 

Inscripcions

Continguts de la sessió:

10:00 h Presentació de la jornada.
10:15 h Presentació del sistema de gestió de la qualitat
10:45 h Les normes de gestió de referència al centre i bones pràctiques del sistema de gestió
11:15 h Descans
11.30 h Exemples de bones pràctiques del centre
12:30 h Els reptes de futur del centre
12.45 h Precs i preguntes
13:00 h Final de la jornada

Nota: consulteu el programa específic per a cada centre al site de jornada:

https://sites.google.com/xtec.cat/pqimc-portesobertes/

EXPERIÈNCIA ERASMUS DURANT LA PANDÈMIA

 

FARAH ACHQRA

Postgraduada CFGS d’Administració i finances / INS Provençana

Erasmus a Paris del 13 de gener al 30 d’abril

 

 

“He tingut l’oportunitat de fer l’Erasmus+ a París, una gran ciutat amb una àmplia varietat de cultura, història, monuments, art, museus, moda, gastronomia, etc… Són coses que enriqueixen la ciutat.He vingut amb la idea de fer pràctiques durant un període de tres mesos i quinze dies a l’institut ACCORD Paris, per fer tasques al departament de comptabilitat.La forma en què treballen aquí és una de les coses que em va impactar, és molt diferent de la que estava acostumada a treballar a Barcelona, per exemple la jornada de treball era més reduïda, la relació entre els treballadors, els programes informàtics i moltes més coses que de les quals em vaig haver d’acostumar, i sobretot aprendre noves habilitats, ja que és un dels objectius d’aquesta mobilitat. D’altra banda, una de les coses què més m’ha agradat del viatge és l’oportunitat de conèixer a molta gent fantàstica de moltes parts del món i a millorar el meu nivell de francès.Per desgràcia, el viatge ha sigut massa curt del qual estava previst a causa de la pandèmia de COVID-19. Però ara valorant la situació, el més important és estar fora de perill, tractar de seguir les normes i sobretot respectar el confinament.”

 

 

EXPERIÈNCIA ERASMUS DURANT LA PANDÈMIA

MARTA BARELLA ALONSO

2on GS Màrqueting i Publicitat / INS Poblenou

Erasmus a Praga del 3 de Febrer al 30 d’Abril

 

 

“Les pràctiques a l’estranger enmig d’una pandèmia han fet que el meu Erasmus+ sigui molt diferent i més intens del normal. Gràcies als meus estudis en Màrqueting i Publicitat i les noves tecnologies, he pogut realitzar les pràctiques telemàticament. He fet meetings des de casa amb l’ordinador i he realitzat les meves tasques diàries amb bona música per tal d’animar aquests dies tan durs per a tots”

EXPERIÈNCIA ERASMUS DURANT LA PANDÈMIA

EVELINA TOFAN

1er GS Comerç Internacional / INS POBLENOU

Erasmus  a Lisboa del 2 de Març al 29 de Maig

 

 

“Sóc Evelina, i estic a Lisboa fa 2 mesos. Està sent una experiència molt bona per a créixer com a persona. He començat a una empresa però a causa de la pandèmia he de treballar des de casa el que puc. A l’empresa m’han tractat molt bé i m’han deixat decidir què fer quan tot això començava, si tornava a casa o bé em quedava a Portugal. És una molt bona opció fer un Erasmus per aprendre a viure sol i a ser independent i també per aprendre coses noves.”

EXPERIÈNCIA ERASMUS DURANT LA PANDÈMIA

 

AARÓN CABAÑAS

1er GS de DAM / INS POBLENOU

El seu Erasmus era a Ljubljiana del 3 de febrer al 30 d’abril.

 

 

 

 

Mai havia estat sol en aquest sentit i sobretot al principi va ser un repte el fet d’haver d’ organitzar-me tot bé per poder acabar el dia bé. A les poques setmanes ja m’havia acostumat tant a coses de casa com al treball, on anava a una petita empresa a desenvolupar la seva nova i millorada pàgina web. Allà em van tractar molt bé i es preocupaven per mi en tot moment, inclús fora d’horari laboral, a més de tenir en compte si algun dia no podia assistir per qualsevol cosa. Tot anava normal fins que va arribar el confinament i ràpidament van tancar les fronteres d’ Eslovenia i per tant vam entendre que m’havia de quedar fins que tot això s’acabés. En quant vam veure que no era una cosa que s’anés a acabar aviat i amb la família preocupada, vam buscar alguna manera de tornar. Vam contactar tant amb l’ambaixada espanyola de Liubliana com amb la Generalitat de Catalunya, que va ser finalment la que sens dubte més ens va ajudar. Aquests em van “assignar” una persona resident a Liubliana que em va ajudar a tot, a més de buscar també alguna manera per a poder tornar. Finalment, ens va sortir un vol de Croàcia a Alemanya i d’allà a Espanya. Amb totes les dificultats que van haver-hi estem tots molt agraïts per l’ajuda que ens ha donat la Generalitat en tot moment a més de relaxar-nos a tots.”