CONVOCATÒRIA PROGRAMA MOBILITATFP 2021-2022

S’ha publicat al Portal de centres la convocatòria per entrar a formar part del Programa Mobilitat FP. Podeu presentar la sol·licitud fins el dia 12 de maig del 2021 i consultar la relació de centres que ja formen part del programa aquí.

El programa de Mobilitatfp té per objectiu acompanyar i donar suport als centres que imparteixen ensenyaments professionals per a la implantació d’una estratègia que possibiliti la promoció de la mobilitat formativa i la participació en projectes internacionals per tal que:

L’alumnat d’ensenyaments professionals faci formació pràctica en empreses o formació acadèmica en centres educatius d’altres països, col·labori amb estudiants d’altres països i millori la competència comunicativa en llengües estrangeres.

El professorat d’ensenyaments professionals faci estades formatives en empreses o imparteixi docència en centres educatius d’altres països, desenvolupi projectes formatius d’innovació i de qualitat amb professorat d’altres països i millori la competència comunicativa en llengües estrangeres.

Els centres educatius estableixin aliances d’interès mutu que contribueixin a la millora de la formació de l’alumnat i el desenvolupament professional del professorat, impulsin l’intercanvi d’alumnat i professorat entre centres catalans i centres d’altres països i participin en projectes de cooperació europea i internacional que tinguin un impacte en tota la comunitat educativa.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *