CLOENDA PROGRAMA PYIRENEFP

Avui finalitza, amb un acte telemàtic de cloenda, el projecte PyireneFP que durant els seus 4 anys de durada ha promogut la mobilitat d’alumnat i professorat de formació professional a ambdós costats dels Pirineus. Hi han participat els 6 els socis que han format part del projecte PyireneFP (POCTEFA): la Generalitat de Catalunya (a través del Departament d’Educació), el Govern d’Aragó, el Govern de Navarra, la Regió Nova Aquitània, el Govern Basc i la Regió Occitània (Pirineus Mediterrània).

Gràcies a PyireneFP, un total de 600 alumnes s’han format en centres o empreses d’altres regions, 250 persones s’han beneficiat de serveis d’informació i orientació professional, 450 professors i orientadors s’han format fent activitats de mobilitat europea i 32 centres educatius han passat a formar part d’una xarxa de treball de Centres d’orientació transfronterera per promoure la mobilitat de l’alumnat d’FP, incloent els 10 que són a Catalunya.

L’objectiu del POCTEFA és reforçar la integració econòmica i social de la zona fronterera Espanya-França-Andorra. La seva ajuda es concreta en el desenvolupament d’activitats econòmiques, socials i mediambientals transfrontereres a través d’estratègies conjuntes a favor del desenvolupament territorial sostenible.

Podeu trobar més informació sobre el projecte aquí.