CRIDA A LA PARTICIPACIÓ EN UN PROJECTE ERASMUS+ KA2

PROJECTE KA2 SOBRE COM MILLORAR LES COMPETÈNCIES EN GESTIÓ DE PROJECTES DE L’ALUMNAT D’FP

L’objectiu del projecte, que es lliurarà en la propera convocatòria Erasmus+ KA2 el 20 de maig de 2021,  en el que us oferim col·laborar, és desenvolupar, crear i provar un programa educatiu dirigit a estudiants d’FP i que té com a objectiu millorar les seves habilitats i competències en gestió de projectes. El programa aprofitarà, com a exemple a seguir, el competitiu joc The Business Game, una metodologia innovadora que depèn d’una plataforma d’aprenentatge basada en web que només requereix una connexió a Internet per funcionar, cosa que facilita l’entrega a qualsevol institut de tota la UE, per millorar aquestes habilitats. De fet, TBG està dissenyat per transformar emocionants simulacions de la vida real en experiències d’aprenentatge immersives. A més, TBG es posiciona a l’avantguarda en l’àmbit educatiu, ja que es basa en una tecnologia completament modular i flexible, per tant adaptable a una àmplia gamma de temes, inclosa la gestió de projectes.

El projecte actualitzarà el joc i el perfilarà d’acord amb les necessitats identificades pels centres d’FP que formaran part del projecte, per tal d’explotar-lo a través de diversos cicles de proves que impliquen diversos centres d’FP de tota la UE.

A través del joc de negocis proporcionarà a tots els estudiants habilitats de PM dures i suaus, d’una manera divertida i atractiva; els estudiants amb més rendiment obtindran addicionalment experiència pràctica a través de Business Academy. Es pot crear una valuosa sinergia multicultural connectant estudiants de diferents països, així com relacions significatives i duradores entre escoles i organitzacions professionals. Això també es podria convertir en un canal per seleccionar nous talents d’orígens diversos a tots els països de la UE. En finalitzar The Business Game i Business Academy, els estudiants rebran un certificat que serà un actiu en les seves futures carreres.

El projecte durà a terme els següents resultats:

1. Plantilla d’avaluació de competències

2. Pautes per a professors i kit d’eines

3. Participació en el disseny del joc i les proves pilot/ concurs amb altres centres d’FP europeus.

La durada del projecte és de 24 mesos, de gener del 2022 a desembre del 2023.

Si esteu interessats en participar-hi, escriviu a: maria.pascual@gencat.cat

ENS CAL UNA RESPOSTA ABANS DE PROPER DIMARTS 11 DE MAIG DE 2021

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *