ESTADES A L’ESTRANGER PER ALUMNES I PROFESSORS D’FP (2020-2021)

S’ha publicat al portal de centres la convocatòria de selecció de projectes de mobilitat, de centres educatius de titularitat de la Generalitat de Catalunya, perquè alumnes i professors d’ensenyaments professionals facin estades formatives en empreses, entitats o centres educatius d’altres països durant el curs acadèmic 2020-2021.

Les modalitats d’estades formatives són:

• Modalitat de pràctiques adreçada als alumnes. Estades formatives per a l’adquisició de resultats d’aprenentatge corresponents a una part o a la totalitat del mòdul que desplega la formació pràctica en centres de treball (FCT).
  • Modalitat adreçada als professors. Poden participar en aquesta convocatòria els centres de titularitat de la Generalitat de Catalunya que imparteixen cicles formatius de formació professional inicial, per l’Acció 1, i cicles formatius de formació professional inicial o cicles d’arts plàstiques i disseny, per l’Acció 2.

Termini de presentació: del 22 de maig al 12 de juny de 2020

Accès a la convocatoria

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *