VACUNACIÓ DE L’ALUMNAT DEL PROGRAMA ERASMUS+

Els alumnes que properament comencin estades a l’estranger amb el programa Erasmus+ es poden trobar que els països d’acollida els demanin un certificat de vacunació contra la covid-19. Per aquest motiu, s’ha establert que aquest col·lectiu pugui rebre la vacuna abans que s’obri el període de vacunació corresponent a la seva franja d’edat. Així, els estudiants que durant els mesos d’estiu tinguin previst trasllada​r-se a altres països,​ on requereixin un certificat de vacunació,​​ ja es poden adreçar al seu centre d’atenció primària per vacunar-se abans d’emprendre el viatge.

​A més de presentar la seva targeta sanitària, hauran d’aportar un certificat signat pel/per la secretari/ària del centre amb el v​istiplau del/de la director/a​ ​.​​ Aquí teniu l’accès al certificat.