Grups de treball, Històries de Vida

El projecte Històries de Vida (HdV) continua amb dues activitats opcionals molt engrescadores i motivadores que, a més a més, serveixen per conèixer l’opinió dels participants i fer-ne propostes de millora per a les futures edicions.

Aquestes activitats són jornades de 3 hores on alumnat, professorat i professionals voluntaris treballen conjuntament a través de metodologies com el Design Thinking i el Lego Serious Play.

El dimarts 14 d’abril va tenir lloc una d’aquestes sessió de treball, dirigida per Enrique Conches (http://punkdesign.barcelona/) , amb la metodologia Lego Serious Play. Poder treballar conjuntament a través de metàfores visuals, donant veu als participants i activant la creativitat, dona pas a propostes i idees que serveixen per continuar enriquint el projecte. Destaques la bona feina feta per l’alumnat PFI que va mantenir la ment oberta i va proposar unes reflexions molt enriquidores i útils!

El divendres 16 d’abril, es va continuar amb la segona trobada de la mà de Cecilia Arce (www.imaginedesigndoing.com). Una sessió participativa on es van aplicar tècniques creatives per aconseguir entre tots plegats el disseny de les línies estratègiques del projecte HdV per a les properes edicions. En aquest taller s’han aplicat tècniques participatives com el learning by doing. Van sorgir propostes molt interessants a la sessió!

Tot seguit, les sessions amb imatges:

Lego Serious Play

Design Thinking