Mini reptes Scratch Inicials

Els mini reptes inicials (MRI) proposen una seqüència de passes amb les pistes corresponents i s’acompanyen de blocs recomanats. Explora els diferents exemples que hi ha penjats. Navega pel menú de l’esquerre de la pàgina on hi ha les categories segons els MRI, MRA i també els MR que s’han creat a les kudis i macrokudis. Veuràs que cada MR conté el nivell educatiu al qual va adreçat, les competències que es treballen i una breu descripció. També hi ha dues icones; una “i” d’informació que en fer clic en ella et porta a la visualització completa del mini repte i la icona d’una bombeta que t’enllaça amb el projecte d’Scratch ja programat. Aquesta última opció és molt útil per tots els docents, ja que permet facilitar els reptes als alumnes i disposar d’una alternativa de solució. Així mateix, no es necessita un coneixement profund d’Scratch per començar a treballar les targetes amb els alumnes.