Bon Inici de curs 2019-2020!!!!!!

Des de l’Àrea de Cultura Digital us desitgem Un Bon Inici de Curs !!!!

Aquí mateix podeu trobar totes les notícies, les formacions, els recursos didàtics i els materials que teniu a la vostra disposició.

Volem donar-vos recolzament amb aquestes propostes i mantenir-vos al dia de totes les formacions i novetats, per això, si teniu algun dubte, alguna pregunta o necessitat podeu contactar amb nosaltres amb el mail mschools@xtec.cat i li donarem resposta.

El Pensament Computacional ensenya a pensar. Posa valor al coneixement. Ajuda a prendre consciència de com el cervell adquireix els coneixements i ens  acompanya per aprendre, per expressar … per crear i compartir i adquirir competències digitals. Ens dóna autonomia per crear, repensar i donar solucions a les nostres diferents necessitats.

L’objectiu principal és que els docents prenguin consciència de les possibilitats de la competència digital com a vehicle per a la resta de competències. Pensament computacional de P3 a 6è… ESO, Batxillerat, CF …  En aquest sentit cal canviar “l’aprendre a programar” pel “programar per aprendre” i potenciar el pensament creatiu de l’alumnat implementant a les aules el pensament computacional.

Moltes gràcies a t@ts per la vostra feina,