Dissabte 29 de maig la #JPRE21 (virtual): Apunta’t i comparteix ponència, taller o fira d’alumnat!

La tretzena edició de la Jornada de Programació i Robòtica Educatives serà el dissabte 29 de maig i mantindrà el format virtual. Ponències, tallers i fira d’alumnat. (clica la foto

Us animem a presentar les vostres propostes per a ponències, fira, tallers emplenant aquest formulari fins al 9 de maig a les 24 h

Aquesta trobada està especialment adreçada als docents de primària i de secundària interessats en l’ús de la programació i la robòtica en els seus entorns d’aula, però també està oberta a altres professionals interessats en la temàtica. Tanmateix, des de fa uns anys, també hi participen alumnes, acompanyats pels seus professors, en la mostra de treballs realitzats per l’alumnat.