Els MINI REPTES d’Scratch: fent llengües, matemàtiques, medi, artístic i educació física.

Se suspèn el concurs en la modalitat d’ Scratch Challenge.

Per la implementació del material didàctic d’Scratch anirem lliurant els mini reptes setmanals fins a final de curs. Compteu amb el fòrum al node d’Scratch i el correu mschools@xtec.cat per fer-nos arribar els vostres dubtes.

Els MINI REPTES d’Scratch ajuden a les competències bàsiques dels alumnes: provar, reinventar, compartir i crear fent llengües, matemàtiques, medi, artístic i educació física.

On trobareu els mini reptes i les possibles solucions?

Cada repte el trobareu al web de programació i robòtica i clicant Fes els mini reptes Scratch podreu accedir i baixar-lo.

Cada solució clicant al botó de possibles solucions

Ara des de casa nens i nenes, nois i noies podeu provar, crear, reinventar, aprendre, jugar … i al mapa de la pàgina de programació i robòtica ser visibles tots. i totes. Aquest formulari recull a quina comarca pertanyeu i al Mapa podreu veure quants esteu fent els mini reptes.

Animeu els vostres amics a fer-se visibles i a aprendre més Scratch i més pensament computacional. Scratch per crear, construïr i compartir. Cada vegada que féu una nova entrada al formulari amb el vostre correu podreu afegir a la vostra targeta el mini repte que acabeu de fer i es visualitzarà al mapa.

Moltes gràcies!!!