Ja teniu obert avui 23 d’abril Sant Jordi el formulari per participar a “Scratch Challenge” i “App Education” .

Ompliu les dades d’aquest formulari per formalitzar la participació al concurs “Scratch Challenge”.
RECORDEU que els grups participants han de ser d’un màxim de 4 alumnes. Dins de cada categoria els centres podran presentar al Concurs fins a dos projectes per línia i nivell que participin en la proposta Scratch Challenge. Per exemple, si el centre té dues línies i dos nivells participant-hi, podrà presentar fins a 8 projectes, encara que siguin de la mateixa classe.
Us agraïm la vostra col·laboració i participació.

Ompliu les dades d’aquest formulari per formalitzar la participació al concurs “App Education”.
RECORDEU que els grups participants han de ser d’un màxim de 5 alumnes, i que dins de cada categoria els centres podran presentar fins a dos projectes per línia i nivell que participin en la proposta App Education. Per exemple, si el centre té dues línies i dos nivells participant-hi, podrà presentar fins a 8 projectes, encara que siguin de la mateixa classe.
Us agraïm la vostra col·laboració i participació.

Us hi esperem!!