Modificacions dels Concursos dels Students Awards 2020

Us informem que atesa la situació de confinament com a conseqüència del COVID19, el concurs mSchools Student Awards  tindrà aquestes modificacions:

• Es suspèn el Concurs en la modalitat de Scratch Challenge. Tot i això, es continuarà donant suport a les iniciatives d’implementació del material didàctic d’Scratch seguint amb la publicació dels mini reptes setmanals fins a final de curs. Compteu amb el fòrum al node d’Scratch i el correu mschools@xtec.cat per fer-nos arribar els vostres dubtes.

• S’amplia el període d’inscripció en les dues modalitats restants:
    • Mobile History Map: del 28 d’abril al 28 de maig.
    • App Education: del 4 al 28 de maig.
  • Es reagrupen en una única les categories de serveis educatius i centres de formació d’adults en la modalitat Mobile History Map.
  • S’anul·la la fase final de presentacions presencials dels projectes prevista de realitzar a La Farga de l’Hospitalet el 6 de juny. En substitució d’aquest acte, es preveu la visualització dels projectes en un format que s’indicarà més endavant.
  • Es modifiquen alguns aspectes de les bases en les modalitats convocades quedant definitivament reformulades en aquests apèndix publicats:

Us animem a participar-hi inscrivint-vos als respectius formularis:

Podeu fer-nos arribar qualsevol consulta a l’adreça de correu mschools@xtec.cat  per poder organitzar les necessitats d’experts, formació i recolzament específic.