Publicades les bases mSchools Mobile Learning Awards i Student Awards.

Ja estan publicades les bases dels concursos mSchools Student Awards i Mobile Learning Awards.

• mSchools Student Awards Certamen que premia la tasca que duen a terme els alumnes dins el programa mSchools, reconeguent la feina desenvolupada pels participants dels concursos App Education (3r i 4t d’ESO, Batxillerat i cicles formatius), Mobile History Map (Primària i Secundària) i Scratch Challenge (3r, 4t, 5, i 6è Primària; 1r i 2 d’ESO).

Participeu a l’Scratch Challenge i podreu crear amb els vostres alumnes històries interactives, simulacions, jocs i animacions amb programació. Proposta didàctica dirigida al Cicle Superior de Primària, però també aplicable a 1r i 2n d’ESO, centrada en l’aplicació del pensament computacional mitjançant l’aprenentatge de la programació en Scratch. La proposta s’estructura en sis mòduls, que evolucionen seqüencialment en complexitat, formats cadascun per 12 sessions d’una hora. Cada mòdul planteja un repte que els alumnes hauran de resoldre de forma progressiva i treballant en grup. Els materials estan disponibles en un espai Nodes que pot ser descarregat i instal·lat en l’espai Nodes del centre per fer-ne l’adaptació que es cregui convenient.

App Education és una proposta didàctica dirigida a 3r i 4t d’ESO, Batxillerat i Cicles Formatius, centrada en el disseny d’aplicacions i el desenvolupament de prototips, amb el suport de professionals en actiu d’empreses líders en el sector i disponible en anglès i català. El materials de 3r i 4t s’han actualitzat, i des de l’estiu disposeu de les noves versions. Per trobar el suport de professionals de la indústria, els docents poden accedir a la plataforma experts.mobileworldcapital.com

Mobile History Map Promou els projectes desenvolupats pels alumnes i compartits a la plataforma digital Mobile History Map, una web i app de georeferenciació que fomenta el treball per projectes i l’aprenentatge servei mitjançant el desenvolupament de projectes singulars i de qualsevol àmbit curricular relacionats amb el seu entorn més proper (barri, municipi, comarca, etc.)

• Mobile Learning Awards Reconeixement a innovacions didàctiques de docents i escoles, aplicant tecnologies mòbils a les aules. Modalitat:  “Projectes transformació digital de centre”. El període d’inscripció i de presentació d’experiències és del 26/10 a l’11/02 de 2019. Inscripció  Modalitat:  “Millors experiències d’aula amb tecnologies digitals”. El període d’inscripció i de lliurament  de projectes és del 26/10 a l’11/02 de 2019.  Inscripció