Publicat el mòdul 6 de la proposta didàctica de l’Scratch

Publicat el mòdul 6 del curs de l’Scratch

En aquest mòdul us proposem construir una caixa forta i el vostre propi robot. Aquí podríeu donar solució a alguna necessitat que tingueu a la vostra escola. En aquesta ocasió us guiarem en la construcció d’una caixa forta feta amb un kit de robòtica que es pot programar amb una versió modificada de l’Scratch.

Aquesta iniciativa està organitzada en sis mòduls de 12 hores cadascun. Tot i que està dirigida al Cicle Superior de Primària també pot ser emprada a Cicle Mitjà depenent del projecte del centre i a primer i segon de l’ESO. Els mòduls contenen la seqüència didàctica completa: continguts, activitats, reptes a resoldre i projecte final. Aquestes activitats, reptes i projecte final són prou amplis com per a què es puguin adaptar a qualsevol àrea o bé dur-los a terme de forma transversal.

Els materials (tant els dels alumnes com els dels professors) són a la vostra disposició per al treball directe o descàrrega i instal·lació a l’espai Nodes de centre.