Taller App Education

Taller el dia 23 de març de 2019 de 9:30 a 13:30 hores al Movistar Centre. Carrer de Fontanella, 2 (Barcelona). Taller presencial de formació i activitats pràctiques que oferirà estratègies i pautes per treballar els conceptes del model de negoci, del Pitch (presentació en públic) i resoldre dubtes de qualsevol de les temàtiques de la proposta d’App Education que els assistents puguin tenir.

Aquests conceptes formen part del projecte que els alumnes elaboren dintre de la iniciativa mSchools App Education i, per tant, la sessió està adreçada a aquells docents que apliquen alguna de les propostes didàctiques de mSchools App Education a l’aula.

La inscripció es pot fer a través del següent enllaç: Inscripció formació. Les places són limitades.