Seminari Web App Education: el model de negoci. Dimarts 9 de Febrer

El dimarts 9 de Febrer a les 17:30 h oferirem un seminari web d’App Education dirigit als docents interessats a aprendre com fer servir el Business Model Canvas i adquirir estratègies per a dissenyar i elaborar  models de negoci, en el marc de la proposta didàctica App Education.

El seminari comptarà amb la presència d’en Dani Plana, expert en la matèria, que realitzarà un taller de model de negoci i us ajudarà a enfocar i resoldre els vostres dubtes. També comptarem amb una experiència en centre, que ens aproparà a la metodologia utilitzada en la creació de models de negoci amb els alumnes.

Us recomanem que, per participar activament en el taller de model de negoci, prèviament us descarregueu i imprimiu aquesta plantilla.

Us podeu inscriure mitjançant el formulari d’inscripció.

Els continguts del seminari i les persones que intervindran són:

Enllaç a la sala
17:30-17:45 Benvinguda i Presentació del seminari

• Informacions generals: materials App Education i Formació del departament.
  • Concurs Student Awards

Alexandra Martin. ACD

17:45- 18:30 Taller: el model de negoci

Daniel Plana, Consultor Mobile

Enllaç a la plantilla del taller.

18:30-18:45 Experiència en centre

Andreu Bonet

Institut Cristòfol Despuig (Tortosa)

18:45-19:00 Torn obert de preguntes.

Cloenda del seminari

Us hi esperem!