App Experts mSchools per a Docents

Què és un mSchools Expert?

Un mSchools Expert és un professional de la indústria mòbil que s’ofereix voluntàriament per guiar i ajudar grups d’estudiants d’App Education a crear i desenvolupar aplicacions mòbils destinades a resoldre un problema.
Els Experts ajuden els estudiants a través de sessions on-line o presencials d’una hora aproximadament, coincidint amb una hora lectiva. Alguns Experts estan disponibles al llarg de tot el curs, mentre que d’altres poden ajudar en àrees més específiques amb la seva experiència i els seus coneixements.

Perquè com a docent d’App Education necessito un Expert?

Els Experts tenen un paper clau dins d’App Education. La interacció amb un Expert permet obrir una via des de l’escola cap al món professional i la indústria mòbil. Les reflexions d’un Expert i la seva mentorització poden millorar la motivació i la confiança dels estudiants i estimular la creativitat i l’esperit emprenedor, alhora que els permetrà conèixer diversos camins professionals que poden explorar en un futur.

Quan i amb quina freqüència hauria de demanar l’ajuda d’un Expert?

Hi ha tres moments clau en les propostes didàctiques on suggerim demanar l’ajuda d’un Expert:

• Una sessió quan els grups valoren les idees d’apps i n’escullen una (aprox. novembre-desembre).
  • Una altra quan han de pensar en el disseny, programació i usabilitat de l’app (aprox. febrer-març).
  • I una altra quan han de pensar en la comercialització i el model de negoci (aprox. abril-maig).

Com demano l’ajuda d’un Expert?

1. T’has de registrar com a docent a la web mSchools Experts. Recorda completar el teu perfil amb una foto i un numero de telèfon.
  2. Baixa’t l’app al teu mòbil i consulta el manual del docent o la presentació de l’app pas a pas.
  3. Crea una sessió. Podras veure més informació sobre els tipus de sessions a la presentació de l’app pas a pas.

Tens mes preguntes? Consulta les preguntes mes frequents o mira aquest video explicatiu!

No esperis mes en demanar ajuda als Experts!