Repte: Pissarra d’entrenador

Abans de cada repte us proposem respondre un qüestionari que us ajudi a enfocar el repte. En aquest es focalitzen els conceptes claus necessaris per a la seva resolució. És molt recomanable la seva realització, ja que els intents són il·limitats i t’ajudarà a aclarir molts conceptes abans de dissenyar i programar.

Si ho veieu convenient, podeu aprofitar aquest formulari, fent una còpia, per a recollir les respostes dels vostres alumnes a l’aula. L’enllaç per copiar el formulari el trobareu aquí.
  • Enunciat del repte:

• Enviar la solució del Repte. En aquest formulari podreu enviar la vostra proposta de solució a cadascun dels reptes.

Formulari per enviar la solució al repte

Als fòrums de cada repte trobareu la informació necessària: descripció, material complementari, enllaços, etc. No hi ha dates d’entrega fixades, vosaltres decidiu en quin moment fer els reptes. Podeu adaptar-los a la vostra programació i fer-los amb els vostres alumnes en qualsevol moment del curs. Cada segona quinzena de mes apareixerà un repte nou.

Recordeu que per entrar en aquest fòrum heu de fer-ho amb el vostre usuari XTEC, clicant sobre la icona de Google: