Avaluació formativa i feedback

El dijous 11 de març, de 17:00 a 19:00 hores, ens retrobem amb l’Héctor Ruiz, director de la International Science Teaching Foundation, en la quarta sessió del Seminari Temàtic Aprofundim en metodologies innovadores.

Quines diferències hi ha entre avaluar i qualificar? Com diversificar les oportunitats d’avaluació formativa? Com fer que el retorn d’una activitat d’avaluació esdevingui una nova oportunitat per aprendre? Llegiu l’article de l’Héctor escrit expressament per a l’ocasió:

Podeu accedir a la gravació de la sessió al vídeo següent:

Convidats al debat:

Francesc Maldonado. Director de l’Institut Pau Clarís de Barcelona i facilitador del Laboratori.
Sandra Vernet. Mestra de l’Escola Dr. Alberich i Casas de Reus.
Meritxell Soler. Directora de l’Escola La Mitjana de Lleida.

L’última sessió serà: