1a trobada Comunitat de Centres del Projecte Pilot d’Educació Híbrida

El dijous 5 de novembre s’ha celebrat la primera trobada presencial de la Comunitat de Centres del Projecte Pilot d’Educació Híbrida, en la qual han participat representats dels 20 centres educatius i l’equip tècnic del Departament d’Educació.

 

Distribució dels centres que participen al Projecte Pilot d’Educació Híbrida 2020 – 2021

 

Els centres que participen al Projecte Pilot d’Educació Híbrida són:

  • 08063904 INS Montgròs, Sant Pere de Ribes
  • 08071238 IE Jacint Verdaguer, Sant Sadurní d’Anoia
  • 08045239 INS Intermunicipal de Sant Sadurní, Sant Sadurní d’Anoia
  • 08061683 CFA Palau de Mar, Barcelona
  • 08044156 EASD Escola d’Art i Superior de Disseny Deià, Barcelona
  • 08062729 INS Pla Marcell, Cardedeu
  • 08073193 INS Badia i Margarit, Igualada
  • 08045011 INS Torre del Palau, Terrassa
  • 08066322 SI Cardener, Sant Joan de Vilatorrada
  • 43004441 INS de l’Ebre, Tortosa
  • 43003641 INS Antoni de Martí i Franquès, Tarragona
  • 08058209 CFA Sant Boi, Sant Boi de Llobregat
  • 17007671 CFA La Garrotxa, Olot
  • 17010189 INS Vall de Llémena, Sant Gregori
  • 08034001 INS Terra Roja, Santa Coloma de Gramenet
  • 08031022 INS de Vic, Vic
  • 08076194 Institut Tecnològic de Barcelona, Barcelona
  • 08034059 INS Nicolau Copèrnic, Terrassa
  • 08016914 Escola cooperativa El Puig, Esparreguera
  • 08053212 INS Jonqueres, Sabadell

 

RESOLUCIÓ EDU/2836/2020, de 3 de novembre, per la qual es crea el Projecte pilot d’Educació Híbrida en centres educatius i es fa pública la llista de centres participants el curs 2020-2021.

 

Dos han estat els grans objectius d’aquesta primera trobada. Per una banda, el retorn de les informacions inicials proporcionades pels centres en la demanda inicial “Un repte compartit” i, per una altra, la reflexió conjunta sobre la qüestió “Com construïm un camí per superar les necessitats i assolir les expectatives recollides i explicades anteriorment?”.

 

 

La Sra. Mar Camacho, Directora General d’Innovació, Recerca i Cultura Digital, i el Sr. Jesús del Moral, Subdirector General d’Innovació i Formació, han donat la benvinguda i han encoratjat els centres a treballar en aquesta nova línia que tot just ara comença i suposa un gran repte a la vegada que un projecte engrescador.

A continuació s’ha compartit el buidatge de les aportacions realitzades pels centres entorn a les dues grans preguntes:

  • Què ens preocupa?
  • Què ens plantegem?

Després els docents representants dels centres s’han distribuït en quatre sales per reflexionar sobre com superar les necessitats detectades i com assolir les expectatives recollides i explicades anteriorment. Amb la moderació dels tècnics del Departament s’han establert dinàmiques de treball i s’han recollit les aportacions més destacades que s’han comentat posteriorment en gran debat. 

Per últim s’ha comentat el Pla de treball i la periodicitat de les trobades i la seva franja horària, així com alguns aspectes organitzatius i metodològics:

  • Aportacions al Nodes extern/intern del Laboratori de Transformació Educativa.
  • Grup de treball estable de cada centre per a la seva inscripció al GTAF.

Volem agrair la participació de tots els membres d’aquesta comunitat educativa que aposta per la recerca en un model d’educació híbrida.

 

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>