Com és una escola on tothom sent que hi pertany?

Al canal de YouTube Centres en línia del Departament d’Educació podeu veure el webinar “Com és una escola on tothom sent que hi pertany?“. En aquest webinar, Kathryn Riley comparteix la importància del diàleg i la veu de tothom en la creació de contextos d’aprenentatge altament inclusius. La reflexió compartida és la base de la construcció dels valors que com a societat defensem. En aquest sentit, allò que no anomenem, no existeix.

Kathryn Riley és experta internacional en pertinença en l’àmbit educatiu, i en aquesta ocasió l’acompanya la sociòloga xilena Manuela Mendoza, amb qui treballa estretament.

Kathryn Riley i Manuela Mendoza proposen un webinar molt participatiu al voltant dels reptes actuals que tenen les escoles i els docents per crear les condicions per a un sentiment de pertinença. Aquest webinar, “Com és una escola on tothom sent que hi pertany?”, s’adreça als docents en general, i des del Laboratori us el volem compartir de manera especial perquè ens permet entendre millor la importància i el valor de la pertinença en relació a l’èxit educatiu de tots els aprenents i ens inspira en la creació de les condicions que promouen el sentiment de pertinença i l’agència de tota la comunitat educativa:

Volem agraïr a l’equip del Servei d’Èxit Educatiu i Noves Oportunitats, de la Subdirecció General de Transformació Educativa, l’organització d’aquesta interessant jornada que ens mostra la relació decisiva entre el sentiment de pertinença i l’èxit educatiu, i ens orienta en la construcció d’una escola on tothom sent que hi pertany.