Connectant l’ecosistema escolar a l’ecosistema comunitari per multiplicar les oportunitats d’aprenentatge

El dimarts, 9 de març, de 17:00 a 19:00 hores, ens retrobem amb la Mireia Civís i el Jordi Díaz-Gibson, professors de l’FPCEE Blanquerna (Universitat Ramon Llull) i investigadors del Grup de Recerca consolidat PSITIC de la URL, en Pedagogia, Societat i Innovació amb els suport de les TIC, en la tercera i última sessió del Seminari Temàtic Aprofundim en xarxa i ecosistema educatiu.

Podreu veure la gravació de la sessió a continuació:

Disposeu també d’un interessant article escrit per la Mireia i el Jordi expressament per a aquesta última sessió:

Els convidats d’aquesta sessió han estat:

Joan Carles Tinoco. Coordinador pedagògic de l’Institut Bitàcola de l’Institut Bitàcola de Barberà del Vallès.
Sandra Entrena. Directora pedagògica de l’Escola Virolai de Barcelona.
Borja Llàser. Docent de l’Institut La Pobla de Segur i ambaixador del programa STEAM a Lleida.