Creació de cultures col·laboratives

El dimecres 17 de febrer, de 17:00 a 19:00 hores, ens retrobem amb la Mireia Tintoré, investigadora responsable del Grup de Recerca d’Organització d’Institucions Educatives i Professionalització i membre del Grup de Recerca Consolidat EDO, en la segona sessió del Seminari Temàtic Aprofundim en organització i gestió de centre.

La Mireia ens comparteix la presentació utilitzada a la sessió. La podeu consultar al següent document:

També podeu visualitzar la gravació de la sessió al vídeo següent:

Després de la Sessió, la Mireia ha volgut compartir amb tots nosaltres diferents materials. En primer lloc, podeu accedir a un article escrit ad hoc amb referències i propostes de reflexió:

En segon lloc, podeu disposar d’un cas traduït i resumit de The Wallace Foundation (2013). School principal as a leader. Guiding schools to better teaching and learning. The Wallace Foundation, pp. 13-14. Es tracta del cas Hensley, “la creació d’una visió”. Al final del document la Mireia ens proposa unes activitats per desenvolupar:

Finalment, la Mireia Tintoré ens recomana la TED Talk The puzzle of motivation de Dan Pink. Ens recomana especialment visualitzar el video enllaçat a continuació a partir del minut 9:

La tercera i última sessió d’aquest seminari temàtic serà: