Educació híbrida, Intercanvi d’experiències i visites virtuals guiades

Avui dijous, dia 29 d’abril, els centres del Projecte Pilot d’Educació Híbrida inicien un cicle de sessions d’intercanvi d’experiències i visites virtuals guiades, que es realitzaran els dijous, d’11:30 a 12:30, segons el calendari següent:

Dijous, 29 d’abril 2021: Intercanvi d’experiències

• Institut Escola Jacint Verdaguer (Mercè de la Cruz i Raquel Rodríguez). Educació emocional i metodologies: Prendre consciència de les emocions individuals i grupals amb alumnes de 1r i de 2n d’ESO. Recursos compartits a la presentació: Classmood, Siguestu.
        • Institut Nicolau Copèrnic (Esther Sánchez i Víctor Manuel Lino). Eines digitals per a una avaluació formativa: Els alumnes de 2n d’ESO expliquen als de 1r com han d’enfocar el projecte.
        • Institut de l’Ebre (Cristina Cardona i Elena Mauri en nom de tot l’Equip de Millora Pedagògica). Aprenentatge actiu, metodologies i competència digital: Proposta de seqüències d’ensenyament – aprenentatge en educació híbrida.

Dijous, 6 de maig 2021: Visita Virtual Guiada

Dijous, 13 de maig 2021: Visita Virtual Guiada

Dijous, 20 de maig 2021: Intercanvi d’experiències

• Institut de l’Ebre (Agustí Baudí). Eines digitals per a una avaluació formativa: Avaluació formativa en les unitats del CFGM d’instal·lacions elèctriques i automàtiques.
        • Escola Intermunicipal del Penedès (Maria Pareja). Eines digitals per a una avaluació formativa: Projecte d’avaluació de l’UF d’atenció i cura de la higiene dels infants.

Dijous, 27 de maig 2021: Intercanvi d’experiències

• Institut Terra Roja (Joan Rigol). Eines digitals per a una avaluació formativa: Avaluació formativa a les classes d’anglès de 2n d’ESO.

Dijous, 3 de juny 2021: Intercanvi d’experiències

• Institut Intermunicipal del Penedès de Sant Sadurní d’Anoia (Roger Pérez i Laia Carreras). Educació emocional i metodologies: Emocions socioafectives i habilitats socials amb les futures educadores infantils.
        • Centre de Formació d’Adults de Sant Boi de Llobregat (Toni Pérez). Eines digitals per a una avaluació formativa: L’experiència no presencial d’informàtica COMPETIC.
        • Escola Oficial d’Idiomes de Tarragona (Sidney Martin). Eines digitals per a una avaluació formativa: Proposta de coavaluació i de cocreació de rúbriques en el curs de llengua anglesa C2.

Dijous, 17 de juny 2021: Visita Virtual Guiada i Intercanvi d’experiències

• Centre de Formació d’Adults Palau de Mar, de Barcelona (web del centre)
          • Institut Antoni de Martí i Franquès (Magdalena Murillo). Educació emocional i metodologies: Emocions a l’aula.
          • Institut Terra Roja (Maria Victòria López i Sebastiana Bote). Eines digitals per a una avaluació formativa: Llegat de la cultura islàmica a la cultura occidental, projecte de treball cooperatiu, eines, recursos i aplicacions.