Escola Dolors Monserdà Santapau – Visites Virtuals Guiades

⭕ Centre amfitrió:

Escola Dolors Monserdà – Santapau (web del centre)

🕐 Visita virtual:

Dimecres 14 d’abril, a les 15:15h

▶ Descripció:

El nostre projecte educatiu es basa en donar resposta a les necessitats educatives i emocionals de tot l’alumnat. Ens definim com escola acollidora i respectuosa amb la pluralitat. Compartim un propòsit comú amb tota la comunitat educativa i tot el que es fa a l’escola va encaminat a contribuir aquest propòsit amb unes metodologies que afavoreixen la personalització de l’aprenentatge . Un dels projectes transversals de la nostra escola és el Projecte de filosofia que promou les habilitats de pensament per aprendre a pensar per un mateix de forma crítica, creativa i curosa.

⬆ Fortaleses en què se centra la visita:

Bon clima de convivència que afavoreix l’aprenentatge. Com el projecte de filosofia esdevé transversal i forma part de la nostra manera de ser.

❓ A què poden trobar resposta les persones visitants:

Com fomentar el pensament crític i curós amb l’alumnat per tal de contribuir a formar ciutadans i ciutadanes compromesos amb la societat i una major consciència dels valors i les emocions pròpies.

🔅 Persones representants del centre amfitrió:
Roser Bassedas, Directora de l’Escola Dolors Monserdà – Santapau, de Barcelona.
Cristina Bertran, Cap d’Estudis de l’Escola Dolors Monserdà – Santapau, de Barcelona.

🎟 Persones convidades al debat:
Marta Torrent, Directora de l’Escola el Polvorí, de Barcelona.
Josep Manel Albiac, de l’Escola Enric Grau i Fontserè, de Flix.
Victòria Villatoro, Directora de l’Escola Germans Amat i Targa, de Viladecans.
Guillem Riba, de l’Escola Consol Ferré, d’Amposta.
Raquel Martínez, de l’Institut Escola Pallaresa, de Santa Coloma de Gramenet.

🎬 Accés a la visita virtual:

Si visualitzeu l’esdeveniment en directe, podreu participar-hi a través del xat del canal YouTube del Laboratori si hi accediu directament (Mira a YouTube).

Podeu consultar més informació sobre el projecte treballat a l’Escola Dolors Monserdà – Santapau al Grup IREF Projecte Filosofia a l’Escola 3/18.