Escola Jesuïtes El Clot – Visites Virtuals Guiades

⭕ Centre amfitrió:

Escola Jesuïtes El Clot (web del centre)

🕐 Visita virtual:

Dijous 29 d’abril, a les 9:30h

▶ Descripció:

L’Horitzó + és la proposta de transformació educativa que articula el model pedagògic de Jesuïtes Educació, impulsat des del 2014 a partir de Horitzó 2020.
El nostre model educatiu es desplega a partir de vuit dimensions pedagògiques que determinen els nostres essencials: projecte vital de l’alumnat, família i entorn, educadors/es, currículum, metodologies, avaluació, i organització i espais.
Actualment a l’Escola del Clot tenim integrada la transformació pedagògica en totes les etapes, essent la millora contínua un element característic de la nostra innovació.

⬆ Fortaleses en què se centra la visita:

Pensem centrar la visita a la Primària Inicial (PIN), a partir de la visualització del treball per projectes que proposem a l’alumnat, el treball en equip docent, l’avaluació a partir de la carpeta d’aprenentatge i la vinculació amb les famílies.

❓ A què poden trobar resposta les persones visitants:

Experiències i aprenentatges d’una escola en transformació, quin procés hem seguit, i quin seguiment i acompanyament fem de la transformació. Com ho viuen els i les educadores i l’alumnat.

🔅 Persones representants del centre amfitrió:
Oriol Navarro, Director General de l’Escola Jesuïtes El Clot, de Barcelona.
Cristina Cabanach, Directora Pedagògica de l’Escola Jesuïtes El Clot, de Barcelona.
Cristina López, Directora d’Infantil i Primària de l’Escola Jesuïtes El Clot, de Barcelona.

🎟 Persones convidades al debat:
Imma Abad, Directora Pedagògica del Col·legi Cor de Maria, de Valls.
Raquel Martos, de l’Escola Enric Grau i Fontserè, de Flix.

🎬 Accés a la visita virtual:

Si visualitzeu l’esdeveniment en directe, podreu participar-hi a través del xat del canal YouTube del Laboratori si hi accediu directament (Mira a YouTube).